onsdag, mars 25

...längtan. Jo, jag längtar och jag längtar ordentligt. Helt plötsligt har smygande ryggvärk, svullna fossingar och annat börjat dränera lite på mina energidepåer. Det är sisådär 17 veckor kvar och jag undrar hur jag ska få tiden att gå lite fortare. Nåja, idag är det min älsklings födelsedag och morgon startade med te, morotskaka, tända ljus och lite morgonhes sång. Vi myste i sängen och drack te och surrade. En fin start på dagen med andra ord. Tomme fick ett par snygga jeans av mig som han sett ut i lördags. Han har dessutom bakat chokladbollar och chocolate chip cookies som vi ska bjuda på ikväll tillsammans med favorittårtan "opera".

I morgon bär det av till Haparande i jobbet och på fredag ska mina fossingar få en hel timmes omsorg. Känns som en finfin fredagspresent till sig själv, inte sant?

Det som nu upptar mina tankar när jag inte jobbar är hur min brudbukett skulle kunna se ut och vigselprogram till kyrkan....så att alla kan hänga med i svängarna. Men som det mesta så ska väl det här också ordna sig.

Nu ska jag göra mig klar för jobbet, ha en finfin dag!


1 kommentar:

Mary sa...

Du har ju en massa att se fram mot som kommer att göra att tiden rusar iväg. På en månad är det bröllop, sen får du se till att njuta av våren (som förhoppningsvis kommer någongång), sen blir det försommar och vips har du fött barn! Ha det bra tills vi ses!
Kram Dolores.