tisdag, mars 31

Snart ringer min väckarklocka och jag har ännu inte packat för eftermiddagens avresa mot Göteborg och stundande konferens. Men det brukar gå snabbt och jag kommer ju hem torsdag kväll så det blir ju inte fasligt mycket.

Måste bara få nämna helgen som var som gick i möhippans tecken. Tusen tack fina vännerna Malin, Ullis, Fia, Fia och Maria Dolores som hade ordnat en supermysig möhippa, perfekt för den gravida blivande frun. Jag är jättenöjd och glad!

Idag på lunchen ska jag träffa floristen och igår togs det mått hos sömmerskan. Ska försöka ragga rätt på Gårda Textil då jag är i Göteborg för att se om jag inte kan hitta ett fint band till klänningen där. Fredag efter jobbet blir det kostymjakt och lördagen bjuder på utflykt till Cinderella i Piteå på jakt efter skor å lite annat. Så det rasar på med andra ord.

Avslutningsvis, en extra kram till dig Ullis för att du är du!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tack själv, det var jättemysigt! Kram Dolores.

Anonym sa...

Tack själv Lisa, Det var en mysig kväll med mycke skratt och supergod middag... Jag fårstår juh att du njöt över våran sång som Ullis hade komponerat ihop =)

Kram från Malin

m a r i a k o d e n sa...

Hej!! Ha en bra sommar!!!
Tänkte kika in å se om du bloggat nåt....(men nä då ;)

Ha det superbra!!

Kram!!