måndag, mars 9

...nej, sänggaveln lyser med sin frånvaro men om högre makter och sambon vill så kanske den är på plats i afton?!?

Idag har jag lyckats få tummen ur och lämna in ringen som jag ska göra om till vårt bröllop, den kommer säkerligen att bli finfin. Sömmerskan besöktes i lördags och tyg är beställt. Musiken är nästan klar och det känns nice att bocka av på att göralistan. Enda orosmolnen på himmelen är sådant jag inte kan rå över men som är jäkligt trist i alla fall. Jag hoppas berörda parter reder ut den sörjan för allas skull.

Måndag, ett tvättberg, en prommis, en kycklingpaj och lite annat. Veckan kommer säkerligen att i vanlig ordning dansa förbi. Jag ska i alla fall njuta av en rätt skön måndagskväll.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Förhoppningsvis har vi vatten i köket ikväll - efter hockeyn såklart!;)

Ska bli riktigt roligt och spännande att få gå på bröllop snart och se klänning, ring, musik och allt annat ni planerer för fullt:D

Mary sa...

Jag ser också fram mot ert bröllop! Det ska bli superkul! Och allt kommer att ordna sig, sånt man inte kan rå på får man släppa. Även om det kan vara svårt. Ha det bra!
Kram Dolores.

Anonym sa...

Hej! fin blogg. hur gör du dina bilder? alltså mönster och dyligt?

Anonym sa...

Hej hej!!
Oj så spännande med bröllop.......=)
Jag är ett kontrollfreak så jag har insett att om vi gifter oss kommer jag att få oroa mig & till slut få hjärtinfarkt.....=O Så jag är imponerad av er som vågar ta steget!! (heja heja!!! =)
Ett måste är ju att ha en bra fotograf som knäpper en massa bilder!!!

Hoppas du har en bra helg!! Jag har lite ont i halsen efter körslaget med jobbet igår. (man har en förmåga att bli skrikig när man druckit+hög musik som gör att man MÅSTE skrika.......)

Ha det bäst!

Kram!

Anonym sa...

Hej,

Va trevligt att du lämnat ett avtryck i min blogg, alltid roligt att se vem som kikat in.

Är ev Thailandsresa en bröllopsresa kanske? =)
Vi hade också varit i Thailand innan vi åkte med vår lilla dotter men vi hade inte varit på en så liten, ganska oupptäckt ö så de var jag lite nervös för. Ön låg dock väldigt nära fastlandet, nära sjukvård och bekvämligheter. Allt gick jätte bra, flygresan, värmen, ja allt, vi ångrar inte en sekund att vi drog iväg på en så lång resa med ett så litet barn (7 mån). Om ni bestämmer er för att åka så får du hemskt gärna höra av dig igen, jag har lite tips på bra saker att ha med sig, både saker vi hade med oss och saker vi ångrar att vi inte tog med oss.

Jag längtar redan till nästa resa, i år blir de dock "bara" till Medelhavet men de kommer helt klart bli fler långa resor.

Ha de gott!

Mary sa...

Du har en utmaning på min blogg om du vill och hinner. Kram!