måndag, februari 16

utmaning...

...fick en utmaning av Karin och vanligtvis brukar jag inte vara någon hejare på utmaningar men för ovanlighetens skull krävde denna en relativt liten insats. 6e bildern i 6e mappen råkade bli en barnbild, en liten vilde vid namn Fabian. Fabian har precis flyttat hem från USA och har vi tur så kanske vi får se dom till påsk. Fabians morfar är gift med Tommes faster så det är lite bonussläkt med andra ord.




Ikväll ska jag pyssla om Tomme som har ajaj i ryggen. Han ska till läkaren först på onsdag och tills dess så har jag laddat med Voltarenkräm och tigerbalsam och så lovade jag i ett svagt ögonblick att baka chocolate chip cookies så det är vad som står på menyn. Jo, sedan blir det ju middag så klart, lite fisk. Sikfilé med presasd potatis och lajmsås står på menyn. Låter i alla fall i mina öron riktigt smaskigt.

Linda, om du läser detta: ja, dom tyckte sig se en just sådan när vi var där. Så vi får väl se vad det blir i slutändan. Kramis på dig vännen.

Ha en finfin måndagskväll, ska jag också ha.

Syster Lisa

1 kommentar:

Anonym sa...

Burning love med Elvis? Den måste jag ha missat....ska kolla in den på youtube.

Är det sant? Får vi inte veta varför det luktade i eran trappuppgång?!?! Men så ledsen jag blev nu.....buuhuu.....

;)