fredag, februari 27

Det här med sömn är intressant. Helt plötsligt känner jag mig urpigg på helt galna tider, typ kl 3 på natten när alla vettiga människor ligger och sover. Nu är klockan strax innan sex och jag har hunnit med ett avsnitt av Lost, lusläst Kuriren som jag nästan röck ur brevinkastet då den damp ner och hunnit surfa runt en hel del här i cyberrymden. När klockan ringer på 45 minuter kommer jag säkert att vara en död sill. Men det är fredag och våran lilla get away är planerad så jag kan gott vara lite zombie fram till lunch. Somnade med två alvedon och lite mindre huvudvärk kring 22.30 igår och hann göra några reklektioner innan jag somnade in.

1. Att inte måla allt i svartaste svart
2. Glädjas åt det som är bra, här och nu
3. Konstatera att det mesta löser sig i sinom tid och oftast till det allra bästa
4. Se fram emot allt roligt på jobbet som väntar istället för att se det som problem

Attitude is everything heter det ju som bekant. Jag kan bara hålla med och hoppas att gårdagens sinnesstämning inte går i repris på ett väldans långt tag.

Nu är jag hungrig som en varg!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken härligt vårig header du har skaffat!
Jo, inbjudan har kommit fram och är i säkert förvar;) Visade den för Daniel... men han är ju inte direkt någon kille med koll;P!

Mysigt det lät med en stuga nu på vårkanten. Vi får helt enkelt bjuda in oss själva och haka på någon gång då inte helgerna är proppade med träningar, matcher och annan sport!=)

Anonym sa...

Ha en underbar helg och se nu till att ladda batterierna ordentligt! Kram Dolores.

Anonym sa...

Vad roligt att du är med och tävlar. Lycka till och ha en trevlig helg! Kram Sandra

Anonym sa...

Hoppas helgen är bra!!!

Kram på dig!!!

Ps. Igår sov jag jag säääkert 20 timmar! Slå det om du kan... ;)