onsdag, januari 7

Ja, så känns det i alla fall. Nu är ledigheten slut för min del och den har varit skön och välbehövd. Mellandagsrea är något som jag sällan ägnat mig åt men i måndags, på jakt efter en 30-årspresent droppade jag förbi Wedins. Halva reapriset löd rubriken på skyltarna. Som vid alla reor jag besökt brukar der sluta med att jag handlar något som INTE är på rea. Men nu gjorde jag verkligen ett fynd. Ett par mörkröda skinnstövlar som jag sneglade på tidigare i höst blev helt plötsligt väldans billiga jämfört med sina ursprungliga 1200 kr. 300 pix och jag kunde knappt fatta att jag fyndat! Har på senare tid upptäckt att jag har en förkärlek för just stövlar. Så nu finns det ett par till i min samling.

Hade ju tänkt visa en bild på mina fina julklappskoppar men sladden till kameran har visst försvunnit, suck. Nåja, det får bli en senare fråga.

Filmtips inför helgen: "Seven Pounds" med Will Smith fick ögonen att tåras när jag kikade på den här om kvällen.

1 kommentar:

Maria sa...

Tycker om januari för att det känns som om det innebär nya möjligheter. Sedan är det ju inte fel med ljuset utomhus och att det är rea överallt. Ska snart till Stockholm, hoppas på att hitta fynd där.