måndag, december 22

Nu är julen definitivt i antågande. Vår vackra gran som världens bästa Mingan levererade i helgen är klädd i traditionsenligt rött och guld. Kryddapelsinerna är klara, skålarna laddade med tomteskum och hyacinterna i begrepp att slå ut. Nu väntar en efterlängtad ledighet, sambon är ledig till 12 januari så vi har gott om tid att göra vad vi vill och känner för. Idag är det pyntardags för det stundande bröllopet. Igår plockade jag granris och idag ska blommor inhandlas och bordsdekorationer tillverkas. Mysigt, mysigt! I kväll ska jag även baka bröd som vi ska ta med på bröllopet, får hålla tummarna att det blir så bra som det bara kan bli. Ska man summera 2008 så har det varit ett år som innehållit både glädje och sorg men mest glädje. Jag hoppas kunna summera det ännu bättre en bit i på det nya året. Nu tänkte jag ta mig lite bloggsemester, det är ju inte så att inläggen överlappar varandra men i alla fall. Ta hand om varandra, lev här och nu och ha en riktigt finfin jul så hörs vi snart igen!

Kram Lisa

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ha en riktigt skön jul!
Kramar Maria Dolores

Anonym sa...

Hej hej:)
Vilken himla snygg sida du har, väldigt "Lisa" tycker jag:D
Det är alltid trevligt när ni tittar förbi och Pumlan får ni mysa med så mycket ni vill!
Ha en supermysig jul ni me (kommer ni garanterat att få;)
Måste ju prova göra Mariannes Solejka nån dag, det såg ju inte alls så svårt ut att göra och GOD var den!
Kramar Sofia