torsdag, november 27

Helt fantastiskt roligt är det som kommer att hända. Har lovat att hålla tyst ett tag till så jag gör väl det. Annars är det i sedvanlig torsdaganda dags att dra fram i lägenheten och framkalla fredagskänsla, dvs städa, skura och lite annat. I morgon ska jag och Malin på basket tillsammans, ska bli riktigt skoj. Annars brukar det vara Tomme och jag men nu har han afterwork med jobbet så då passade det bra att ta med en kompis istället.

Julstämningen har börjat göra sig påmind och jag längtar till jul. Lovar att det kommer bli en riktigt bra sådan i år. Nä, nu ska jag göra lite nytta!

Torsdagskram på er

4 kommentarer:

Gudmodern sa...

Nä, nu blev jag jättenyfiken på vad som ska hända!! Min mamma brukar säga att man inte ska säga A om man inte kan säga B... ; )

Hoppas och tror att det är nåt du kan dela med dig av när tiden är mogen.
Kram, K

Gårdsromantik sa...

Nu kan du vinna vackra saker i zink på min blogg - zinkhus från Walther & Co och mycket annat!
Kika in och var med du också!

Kram Maud

Mary sa...

Nää, Lisa så får man INTE göra! Jag blir nyfiken! Tankarna börjar snurra på alternativa hemlisar. Graviditet (ska du bli faster?), husköp, osv. Hmmm, vad kan det va...?

Anonym sa...

Hihhi, time will tell. Att jag ska gifta mig är väl ingen hemlis längre, du vet att ni kommer att få en inbjudan?!? Nej, detta är en annan hemlis som jag lovar berätta om så fort jag får!